OPO: "Missä A-J?" Kime: "Poissa koulusta."

Ehee... tupakalla?

Että sellasta. Tänään siis on taksvärkkipäivä ja olen näitä harvoja ainoita jotka ovat kouluun tulleet <3 Ihanaa. Eka juostiin metässä rasteja katsomassa ja liikuntahousut kastu ja ei oo sit muita mukana olenkaa. Hyvä hyvä <3 Näin juuri perkele.

Nyt sit opotunti. Meidän OPO on kyllä... no. "Enhän minä lukioita halveksi mutta kyllä ammattikoulu on silti parempi" on hänen suoraansanottu mielipiteensä. Ehee... Vittu. Vähän huoh ihastua johonki itteä 12vuotta vanhempaan musiikinopeen. VOI HUOH. ... Näin siitä unta et se soitti kitaraa bändis ja jahkailin et uskallanko mennä halaamaan sitä vai en ja sit äiti herätti. Vittu. Ja sit ku näin sen yhen viikonlopun aikana nii näin unta siitä et se halas mua ja sit alko selittää et se on saanu sen kappaleet mp3:siks ja et haluanko kuulla ne. Seuraava uni oli sit vaa sitä et tuijottelin sitä kauempaa ruokalan väkijoukos. Huoh... Jotenki nii kaukasia nää unet ja kuvastaa just sitä miten välil tuntuu et jään etäiseksi ja et se ei ees huomaa mua et vaan mä huomaan sen. Vaik puhuu se mulle ja kirjottaakin mun kaa...

HUOH. No joo. Se siitä...